سالی که گذشت واسه من و خانواده ام سال پر حیر و برکتی بود ... سعادت زیارتی نصیبم شد که تا عمر دارم فراموش نمی کنم.. اتفاقی که درست در آغازین روزهای بهار افتاد.. و این موهبتی بود که تصمیم گیری من رو واسه آینده راحت تر کرد ... دیدم رو بازتر و اعتقاد و ایمانم رو قویتر کرد..
در این سال ایمانم محک زده شد !چرا باید ترک مذهب کنم اونم ئرست وقتی که به اهمیتش راه و مسلکم پی بردم!!
فاش می گویم و از گفته خود دلشادم بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم

تو این سال تقریبا تونستم اون کارهایی که دوست داشتم یاد بگیرم رو شروع کنم. (یاد گرفتن زبان فرانسه،زبانی که واسه من تداعی کننده یه کودک شیرین زبونه، گرفتن گواهی نامه ،کاری که می خواستم از 18 سالگی انجام بدم ولی به دلایل مختلف سراغش نرفته بودم شاید ترس..
گرچه امسال هم شغلی پیدا نکردم ولی امیدوارم به آینده.. حالا که راهم رو پیدا کردم دلم روشنه...

امسال واسه افسانه فکر کنم سال شیرینی بود و این واسه من هم شیرینه..
در هرحال یک سال دیگه هم گذشت ... به امید فرداهای بهتر ... تا فردا شب که یک فصل دیگره!!!

واسه این سالی که گذشت یه فال حافظ بگیرم
دوش بیماری چشم تو ببرد از دستم لیکن از لطف لبت صورت جان می‌بستم
عشق من با خط مشکین تو امروزی نیست دیرگاه است کز این جام هلالی مستم
از ثبات خودم این نکته خوش آمد که به جور در سر کوی تو از پای طلب ننشستم
عافیت چشم مدار از من میخانه نشین که دم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم
در ره عشق از آن سوی فنا صد خطر است تا نگویی که چو عمرم به سر آمد رستم
بعد از اینم چه غم از تیر کج انداز حسود چون به محبوب کمان ابروی خود پیوستم
بوسه بر درج عقیق تو حلال است مرا که به افسوس و جفا مهر وفا نشکستم
صنمی لشکریم غارت دل کرد و برفت آه اگر عاطفت شاه نگیرد دستم
رتبت دانش حافظ به فلک برشده بود کرد غمخواری شمشاد بلندت پستم


Comments (0)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Subscribe Using: